ႏွဳတ္ေဆာ့ျခင္းရဲ႕ ရလာဒ္

ကၽြန္ေတာ္ နာမည္က မိုးညႊန္႕ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္က သရဲ တေစၦဆုိတာကို အယံုအၾကည္ကို မရွိဘူး။ ဟုတ္တယ္ေလ ဘယ္မွာလဲ သရဲ ကိုယ္လဲ တခါမွ မျမင္ဖူးဘူး သူမ်ားေတြ သရဲဆိုလို႕ လုိက္သရဲ ေနတဲ့လူေတြ ဒုနဲ႕ေဒး။ သခ်ိဳင္းကုန္းေပါင္းစံုမွာလဲ အရက္ေသာက္ဖူးတယ္ ဘာသရဲမွ လာမေျခာက္ဘူး။ သရဲေျခာက္တယ္ေဟ့ ဆိုတဲ့ ေနရာမွာလဲ ညသြားအိပ္ဖူးတယ္ ဘာမွမထူးျခားလာဘူး။ အဲ့လိုနဲ႕ပဲ သရဲဆိုတာ ဂ်ိဳနဲ႕လားဆုိၿပီး သရဲေျခာက္တယ္လို႕ ေျပာေနတဲ့လူတိုင္းကို ေလွာင္ေျပာင္ေနတဲ့လူတစ္ေယာက္ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ ေနတာကေတာ့ သန္လွ်င္ နတ္စင္တရာ ေအာက္ဘက္က ရႊာေလးမွာေပါ့။ တေန႕ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕အလုပ္အတူတူ တြဲလုပ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္ကို လာေျပာတယ္။ ေဟ့ေယာင္ မိုးညႊန္႕ေအာင္ ငါတို႕ ေနာက္ဘက္လွမ္းလွမ္းက ေစတီပ်က္ကေလး မင္းသိတယ္မလား ေအး သိတယ္ေလ ဘာလုိ႕လဲ အဲ့ေစတီပ်က္က သရဲလား ဥစၥာေစာင့္လားမသိဘူုး တခုခုေတာ့ ရွိတယ္ထင္တယ္ ဘာလို႕လဲကြ မင္းဘယ္က ေပါက္ကရ သတင္းေတြ ၾကားလာလုိ႕လဲ မဟုတ္ဘူးကြ ငါကိုယ္တုိင္ ႀကံဳလာလုိ႕ဟ ငါ မေန႕ညေနတုန္းက ငါ့မိန္းမနဲ႕ စကားမ်ားၿပီး ငါက စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႕ အဲ့ ေနာက္ဘက္သြားတာ အဲ့ခ်ိန္ထိ မိန္းမကလဲ ေနာက္က လိုက္လာၿပီး ပြစိပြစိ ေျပာတာ ငါကလဲ စိတ္ေတာ္ေတာ္တိုလာတာနဲ႕ အဲ့ဘုရားေရွ႕မွာ ငါသူ႕ကို ပါးခ်လုိက္မိတယ္။ အဲ့ခ်ိန္မွာကြာ ငါတကိုယ္လံုး ၾကက္သီးျဖန္းျဖန္း ျဖန္းျဖန္းနဲ႕ကြာ ၿပီးေတာ့ ငါ့စိတ္ထဲ တမ်ိဳးႀကီးျဖစ္လာတာနဲ႕ ဘုရားဘက္လဲ ၾကည္႕လုိက္ေကာ ဘုရားပရ၀ဏ္ေပၚမွာ မိန္းမ တစ္ေယာက္ ငါ့ကို ခါးေထာက္ၿပီး ၾကည္႕ေနတာ ခြီး ေျပာရင္း နဲ႕ေတာင္ ၾကက္သီးထလာၿပီ မင္းကြာ ငါ့သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္ၿပီး အဲ့လိုေတြ ယံုရတယ္လုိ႕ ဘယ္က အရူးမ ေရာက္လာတာလဲ မွမသိတာ ေဟ့ေယာင္ မင္းအဲ့လုိေတာ့ မေျပာနဲ႕ အရူးမေတာ့ မဟုတ္ဘူး သူငါ့ကို ၾကည္႕ေနတဲ့ပံုက ေတာ္ေတာ္ေၾကာက္ဖို႕ေကာင္းတာ အဲ့ဒါနဲ႕ ငါလဲ အိမ္ကို ျပန္ေျပးေတာ့တာပဲ အိမ္ေရာက္မွ မိန္းမကိုေမးၾကည္႕ေတာ့ သူကေတာ့ ဘုရားေပၚမွာ ဘာလူမွ မေတြ႕လိုက္ဖူးတဲ့ဟ ေဟ့ေယာင္ ငါက ယံုကို မယံုတာ မင္းကြာ သတၱိက မဟာဗႏၶဳလ ထိုင္ရွိခိုးေလာက္တယ္ ငါလခြီး ေဟ့ေယာင္ မင္းမယံုရင္ အဲ့သြားၿပီး စိန္ေခၚမလားေျပာ လုပ္ေလ ၾကာသလားလုိ႕ ဒါေပမယ့္ မင္းငါ့ကို အရက္တုိက္မလား ဟဲဟဲ တိုက္မယ္ကြာ ဒါဆိုလဲ ၿပီးေရာ ည၆ နာရီေလာက္ ငါ့အိမ္လာခဲ့ အရက္အရင္ေသာက္မယ္ ၿပီးမွ သြားမယ္ သေဘာတူလား ေအးၿပီးတာပဲ အဲ့လုိနဲ႕ ညေနလဲေရာက္ေကာ အဲ့ေကာင္ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ေရာက္လာတယ္ ေဇ ၄ ပုလင္းလဲ ၀ယ္လာတယ္ အဲ့ဒါနဲ႕ ၂ ေယာက္တည္း ပုလင္းေထာင္တာေပါ့ဗ်ာ။ သံုးလံုးေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္လဲ ေသာက္ၿပီးေကာ ႏွစ္ေယာက္လံုး ေသြးဆူလာတာေပါ့ အဲ့ဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္က ေဟ့ေယာင္ လာသြားမယ္ အဲ့ဘုရားက သရဲမဆီကို ဟုိေကာင္ ေသာက္ထားတဲ့ အရွိန္ေၾကာင့္လားမသိဘူး ကၽြန္ေတာ့္ ထက္ေတာင္ ပိုတက္ၾကြေနတယ္ ေအးသြားမယ္ အဲ့သရဲမ ဒီေန႕ မွတ္ေလာက္ေအာင္ ပညာေပးမယ္ လာ ဒီေကာင္က မူးလာရင္ ေသြးေတာ့ နဲနဲဆိုးတယ္ အဲ့လုိနဲ႕ ဘုရားနားလဲ ေရာက္ေကာ ကၽြန္ေတာ္က အရင္ဆံုး ဘုရား ပရ၀ဏ္ေပၚမတက္ေသးပဲ ဘုရား ပရ၀ဏ္ မေရာက္ခင္ ေျမႀကီးနားမွာ ထိုင္ခ်လုိက္တယ္ ဟိုေကာင္ကေတာ့ လွမ္းတားလိုက္တာေတာင္ မမွီေတာ့ဘူး ဘုရားေပၚတက္သြားတယ္။ ဘုရားေပၚသာဆိုတာပါ ဘုရားပရ၀ဏ္နဲ႕ ေျမႀကီးက သိပ္ေတာင္ မကြာဘူး ဘုရားပရ၀ဏ္ ေလွကား ၂ ထစ္စာေလာက္ပဲျမင့္တယ္ ေျမႀကီးကေန။ အဲ့ခ်ိန္မွာပဲ ေနာက္တစ္ ရွပ္ ရွပ္ ရွပ္ ရွပ္ နဲ႕ အသံၾကားလုိက္ရတယ္ ေနာက္လဲ လွည္႕ၾကည္႕လုိက္ေကာ… အိမ္မွာ ေမြးထားတဲ့ ေခြး ငနီ ျဖစ္ေနတယ္။ အဲ့ေကာင္က အဲလုိပဲ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္သြားသြားလုိက္ေနတဲ့ေကာင္ ခုနက ထြက္လာေတာ့ ၿခံတခါး ပိတ္ဖို႕ေမ့လာေတာ့ အဲ့ေကာင္ လုိက္လာတာျဖစ္မယ္။အဲ့ဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္လဲ ငနီကိုေဘးနားမွာ ထိုင္ခိုင္းထားလုိက္တယ္။ ငနီက လိမ္မာပါတယ္ အိမ္လဲ လံုတယ္ ငနီက အိမ္က အခ်စ္ေတာ္ေလ ၀၀လင္လင္လဲ ေကၽြးေတာ့ ေတာ္ေတာ္လဲ ေတာင့္တယ္ေျပာရမယ္ ကို္ယ္လံုးက။ ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္ သူ႕ကို မနဲမရတယ္ ငနီက အဲ့ေလာက္ထိ အေကာင္ႀကီးတာ။ အဲ့ခ်ိန္မွာ ဟိုေကာင္က ဘုရားပရ၀ဏ္ အေပၚကေန အသံက်ယ္ႀကီးနဲ႕ ထေအာ္ပါေလေရာ ဒီေပၚမွာရွိတယ့္ ဥစၥာေစာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္ သရဲပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဘာေကာင္ပဲပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါနဲ႕ ငါသူငယ္ခ်င္းက မယံုဘူးေဟ့ မင္းတို႕ ရွိတယ္ဆုိရင္ ငါ့တို႕ကို အခု ကိုယ္ထင္ျပစမ္းပါ အဲ့ခ်ိန္မွာပဲ ထူးထူးဆန္းဆန္း ေလၾကမ္း တစ္ခ်က္က ေ၀ွ႕ခနဲ႕ တိုက္သြားတယ္ ေဘးမွာ အိပ္ေနတဲ့ ငနီကလဲ တခုခုကို ျမင္လုိက္္ရတဲ့ အတုိင္း ထေဟာင္ပါေလေရာ။ အဲ့ခ်ိန္မွာ ရုတ္တရက္ႀကီး ဟိုေကာင္က ဘုရားကို ပတ္ေျပးပါေလေရာ ကၽြန္ေတာ္က ေနာက္ေနတယ္ထင္ၿပီးေတာ့ လွမ္းေျပာလိုက္ေသးတယ္ ေဟ့ေယာင္ လာေနာက္မေနနဲ႕ေနာ္ လက္ထဲမွာ ပုလင္းတစ္လံုးရွိေသးတယ္ ရိုက္လုိက္လုိ႕ အသက္ဘယ္က ထြက္ရမလဲမသိဘူးျဖစ္သြားမယ္ အဲ့ခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ေသခ်ာနားေထာင္ၾကည္႕ေတာ့ ဒီေကာင္ေျပးေနတဲ့ အသံက သာမန္လူတစ္ေယာက္ေျပးေနတဲ့ အသံနဲ႕ မတူဘူး ေျခသံကဘယ္ေလာက္ျပင္းလဲဆုိ ေအာက္က လွိဳင္ေခါင္းသံ ၾကားရေလာက္ေအာင္ ဒုန္း ဒုန္း ဒုန္း ဒုန္း နဲ႕ကိုေျပးေနတာ ကၽြန္ေတာ္လဲ ေဟ့ေယာင္ ငါ့ကို မေနာက္ေနနဲ႕ေနာ္ ဆိုလဲထပ္ေျပာေကာ ေျပးေနရင္း ရပ္သြားတယ္ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို ၾကည္႕ေနတယ္ဗ်ာ မ်က္လံုးကလဲ နီရဲတြတ္ေနတာပဲ ဘာစကားမွလဲ မေျပာဘူး။ သူ႕အၾကည္႕နဲ႕တင္ ကၽြန္ေတာ္ ၾကက္သီးတျဖန္းျဖန္း ထသြားတယ္။ အဲ့ခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ေခြး ငနီက စိတ္ညိဳ႕ခံရသလိုျဖစ္သြားၿပီ ကၽြန္ေတာ္ ေဘးနားကေန ထသြားၿပီး အဲ့ ဘုရားေပၚတက္သြားၿပီး ဟိုေကာင္ေရွ႕မွာ သြားၿပီး ရပ္ေနတယ္။ အဲ့မွာ ဟိုေကာင္က ကၽြန္ေတာ္ ေခြးကို ကိုင္ၿပီး မလုိက္တာ ေစြ႕ခနဲ႕ပဲ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေလးကို မလုိက္သလိုပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ေခြးကလဲ ဒီအတုိင္း ေဟာင္ေတာင္ မေဟာင္ဘူး။ ငနီက သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ တို႕ အိမ္က လူေတြကလြဲၿပီး က်န္တဲ့လူ ဘယ္လူ ကိုင္ကိုင္ ဒီေကာင္က ေဟာင္ေလ့ရွိတဲ့ေကာင္ အခုေတာ့ ၿငိမ္ေနတာမ်ား ေခြးေပါက္စေလးက်ေနတာပဲဗ်ာ။ ပီးေတာ့ ကိုင္ေပါက္လုိက္တာ အေ၀းႀကီးကိုဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ တစ္သက္မွာ တစ္ခါမွ ဒီလုိ အျဖစ္မ်ိဳးတခါမေတြ႕ဖူးဘူး ရုပ္ရွင္ထဲကလုိပ။ဲ ကၽြန္ေတာ္ ေခြးလဲ အဲေန႕ကတည္းက အခုခ်ိန္ထိ ျပန္မလာေတာ့ဘူး ေသသြားၿပီထင္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ ကို လက္ညိဳးထိုးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲ ေၾကာင္ၾကည္႕ ၾကည္႕ေနေကာ ေစာနကလိုပဲ ဘုရားကို ျပန္ပတ္ၿပီးေျပးပါေလေကာ အဲ့ေျခသံကို ခုခ်ိန္ထိ နားထဲကကို မထြက္ဘူးဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္လဲ အေျခအေနမေကာင္းဘူးဆိုတာ သိလုိ႕ အဲ့ကေန ထြက္ေျပးလာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အိမ္နားမွာ ပေရာဂ ကုတယ့္ဆရာ တစ္ေယာက္ရွိတယ သူ႕ကို သြားပင့္တာေပါ့။ အဲ့ဆရာအိမ္လဲေရာက္ေကာ ဆရာ ဆရာ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း သရဲ ပူးလို႕ပါ လိုက္ကုေပးပါဆရာ လဲဆိုေကာ အဲ့ဆရာက လြယ္အိတ္လြယ္ ေတာင္ေ၀ွးေလးကိုင္ၿပီး ဘယ္နားမွာလဲ ဆိုၿပီး လိုက္လာပါေကာ သူ႕အိမ္ေရွ႕နားေလာက္ေရာက္မွ ဟို ကၽြန္ေတာ္တို႕ အိမ္ေနာက္လွမ္းလွမ္းက ဘုရားေလးေပၚမွာလဲဆိုေကာ အဲ့ဆရာက တုန္႕ခနဲ ရပ္သြားၿပီးေတာ့ အဲ့ဘုရားဆိုရင္ေတာ့ ငါမလုိက္ႏုိင္ဘူး မင္းအခု သူ႕အိမ္သြားၿပီး မင္းသူငယ္ခ်င္းကို ျမန္ျမန္သြားေခၚေပေတာ့ဆိုၿပီး လွည္႕ျပန္သြားတယ္ဗ်ာ… ကၽြန္ေတာ္လဲ သူ႕အိမ္ကို ျမန္ျမန္ေျပး သူ႕ညီအကို ေမာင္ႏွမေတြ ေခၚၿပီး အဲ့ဘုရားကို ျပန္လဲ သြားေကာ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ေမ့လဲေနတယ္ ေမ့လဲပံုကလဲ ထူးဆန္းတယ္ ဒီေကာင္ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္အေပၚပိုင္းက ေျမႀကီးေပၚေရာက္ေနၿပီး က်န္တစ္၀က္က ဘုရားပရ၀ဏ္ ေလွကားေပၚမွာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕လဲ သူ႕ကို ႏူးႏွပ္ေပးတယ္ ဒီေကာင္သတိမရဘူး အသက္ေတာ့ ရွဴေနေသးတယ္ အဲ့ဒါနဲ႕ အိမ္ကို ခ်က္ျခင္းေခၚ ပရိတ္ေရေလးဘာေလးတိုက္ရတာေပါ့ ကံေကာင္းတယ္ဗ်ာ အဲ့ေကာင္ မေသဘူး ဒါေပမယ့္ ၁ ပတ္ေလာက္ အလုပ္မလုပ္ႏုိင္ဘူး တစ္ကုိယ္လံုး နာေနလုိ႕ဆိုၿပီး။ပေရာဂ ဆရာကေတာင္ ဒီေကာင္ ေတာ္ေတာ္ကံေကာင္းလုိ႕ အသက္ရွင္ေသးတာလုိ႕ ေျပာသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သရဲ မယံုဘူးေနာ္ ဒါေပမယ့္ ဒီအျဖစ္အပ်က္ၿပီးတဲ့ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သရဲတို႕ ဥစၥာေစာင့္တို႕တျခား မလြတ္မကၽြတ္ သတၱ၀ါေတြရွိတယ္ဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ လက္ခံသြားတယ္ တစ္ကယ္၀င္ပူးခံရသင့္တာက ကၽြန္ေတာ္ပါ ကၽြန္ေတာ္ အမွားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္း ခံလုိက္ရတယ္ ေနာက္ေန႕ၾကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အဲ့ဘုရားကိုသြားၿပီး စိတ္ထဲကေန ေတာင္းပန္လုိက္တယ္ အဲ့ေန႕ညက ေျပာမွားဆိုမွားရွိရင္ ခြင့္လႊတ္ေပးပါဆုိၿပီး အဲ့ေနာက္ေန႕က စၿပီး အဲ့ဘုရားဘက္ ေယာင္လုိ႕ေတာင္ ေျခဦးမလွည္႕ေတာ့တာ ဒီေန႕ ဒီခ်ိန္ထိပါပဲဗ်ာ။။။ အျဖစ္အပ်က္ေလးကေတာ့ တိုတိုေလးေပမယ့္ ကိုမိုးညႊန္႕ေအာင္ရဲ႕ ရင္ထဲမွာေတာ့ ဒီေန႕ ဒီခ်ိန္ထိ ေမ့လုိ႕မရေတာ့တာ အမွန္ပါပဲ။ အခု ျပန္ေျပာေနတဲ့အခ်ိန္မွာေတာင္ သူ႕မ်က္လံုးထဲမွာ အဲ့ေန႕က အျဖစ္အပ်က္ကို ျပန္လည္ျမင္ေယာင္ေနမိသလိုျဖစ္ေနတယ္လုိ႕ေျပာပါတယ္။ အဆံုးထိ ဖတ္ေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ စာၾကြင္း-မယံုလုိ႕ သြားေရာက္ေလ့လာခ်င္တဲ့လူမ်ားရွိရင္ ေနာက္ေန႕ လိပ္စာအတိအက်ေပးပါမယ္ခင္ဗ်။  Credit to ႏွဳတ္မေဆာ့တတ္ေသာ (အက္ဒမင္တစ္ပြဲစား)

No comments:

Post a Comment

သင့္ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္ စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ေရွ႕ဆက္ေရးသားရန္ အားေဆးေလး တစ္ခြက္ပါပဲဗ်ာ

ေမွာ္၀င္ၿမိဳ႕ - အဖြဲ႔၀င္မ်ား