ႏွစ္ကိုယ္အတူတြဲၿပီး ေျခာက္ေလသလား

တစ္ႏွစ္ေသာ သႀကၤန္တုန္းကေပါ့ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ သူငယ္ခ်င္း တစ္သိုက္ ေယာက်ာၤးေလး ၆ ေယာက္ မိန္းကေလး ၄ ေယာက္ ေခ်ာင္းသာကို သြားၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဘြတ္ကင္လုပ္ဖို႕ကို သူလုပ္ႏိုးႏိုး ကိုယ္လုပ္ႏိုးႏိုးနဲ႕ ေမ့သြားၾကတယ္။ အဲ့မွာ တုိင္ပတ္တာပဲ ေခ်ာင္းသာလဲေရာက္ေကာ ရွိသမွ် ေဟာ္တယ္ေတြ တည္းခိုခန္းေလးေတြ အကုန္ပတ္ရွာတာ တစ္ခန္းမွ မရဘူးျဖစ္ေနတယ္။ လူေတြလဲ ေတာ္ေတာ္ကို ဘူေနတယ္ ေနာက္ဆံုး ရႊာထဲမွာ သြားရွာတာေတာင္ မရဘူးျဖစ္ေနတဲ့အဆင့္ေရာက္ေနကာဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အဖြဲ႕က ရႊာထဲမွာ ေယာင္လည္လည္ျဖစ္ေနတာနဲနဲလဲ ၾကာလာေကာ အဲ့ခ်ိန္မွာဲ အရက္သမားလုိလုိ ဘာလုိလုိ လူတစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္တို႕ အဖြဲ႕ကို လာ ေမးတယ္ အခန္းရွာမရလို႕လား တဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကလဲ ဟုတ္တယ္ေပါ့ အဲလုိလဲေျပာေကာ အဲ့အမူးသမားႀကီးက သူ႕အသိတစ္ေယာက္ရဲ႕ အိမ္ေတာ့ ရွိတယ္ မင္းတို႕ တည္းမလားဆိုၿပီး ေမးေကာ ေရငတ္တုန္း ေရတြင္းထဲက် ဆိုသလိုပဲေပါ့ဗ်ာ လူေတြကလဲ ေတာ္ေတာ္ၿပိဳင္းေနေတာ့ “ဘယ္မွာလဲဗ် အဲ့အိမ္က” ဆိုေတာ့ သူက ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ကို အဲ့အိမ္ကို ေခၚသြားတယ္။ အိမ္က အရမ္းအေကာင္းႀကီး မဟုတ္ေပမယ့္ ေတာ္ေတာ္ေတာ့ ေကာင္းတယ္ေျပာရမယ္ သာမန္ တည္းခိုခန္းေလာက္ေတာ့ရွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ထူးဆန္းတာ တစ္ခုက အဲ့အိမ္က ဘာေသာ့မွေတာင္ မခတ္ထားဘူး အကုန္ Open ဒလေဟာႀကီးဖြင့္ထားတယ္ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ။ ၿပီးေတာ့ ဘယ္ေလာက္ေပးရမလဲ ေျပာေတာ့ အဲ့လူႀကီးက အိမ္ရွင္လို႕ထင္ရတယ့္လူတစ္ေယာက္ကိုေခၚလာတယ္ ေစ်းလဲေျပာေကာ ေတာ္ေတာ္ေတာင္အံၾသသြားတယ္ ေစ်းက ေတာ္ေတာ္ႀကီးကို သက္သာေနတယ္။ အျပင္ငွားခေတြနဲ႕ ထက္၀က္ေလာက္ကို ကြာေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ နဲနဲ မရိုးဘူးလုိ႕ေတာ့ ထင္လုိက္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္လဲ ေကာင္မေလးေတြက “ငါတို႕ အရမ္းပင္ပန္းေနၿပီဟာ။ ဒီအိမ္ပဲ ငွားလုိက္ေတာ့ ငါတို႕ နားခ်င္ေနၿပီ” ဆိုတာနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕လဲ အဲ့အိမ္ကို ငွားလုိက္ၾကတယ္။ ပထမဆံုးရက္ေတာ့ ေအးေဆးပဲ အခန္းပတ္ရွာေနရတာနဲ႕ လူေတြက ေတာ္ေတာ္ကို ၿပိဳင္းေနေတာ့ ခဏေလးနဲ႕ အိပ္ေပ်ာ္သြားၾကတယ္ ေရေတာင္ မကစားႏုိင္ၾကဘူး။ ဒုတိယေျမာက္ေန႕ကေန စတာပါပဲ… အဲ့ ဒုတိယေန႕ၾကေတာ့ မနက္ပိုင္း ေရကစား ညေနပိုင္း ေရကစားၾကၿပီး ညဘက္လဲက်ေကာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတြစုျပီးဖဲထိုင္ရိုက္ၾကတယ္ အဲဒီခ်ိန္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ တို႕နားမွာဖြင္႕ထားတဲ႕ ဘက္ထရီနဲ႕ဖြင္႕တဲ႕ကက္ဆက္က အလိုလိုပိတ္သြားတယ္ ဘက္ထရီကလဲ အားအျပည္႕ႀကီး။ အဲဒါနဲ႕ကၽြန္ေတာ္တို႕လဲကက္ဆက္ကိုေသခ်ာျပန္စစ္တာေပါ့ ဘက္ထရီကလဲ အေကာင္းႀကီးပါ အဲ့ဒါနဲ႕ျပန္ဖြင္႕တယ္. ခဏၾကာေတာ႕ျပန္ပိတ္သြားျပန္ေရာ။ အဲ့ဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕လဲ သီခ်င္း မဖြင့္ေတာ့ပဲ ကတ္ဆက္ေလးကို ပိတ္လုိက္တယ္။ အဲ့ခ်ိန္ထိေတာ့ သရဲေျခာက္တယ္လုိ႕ ဘယ္သူမွ မေတြးမိေသးဘူးေပါ့ေလ။ တတိယေန႕လဲ ေရာက္ေကာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေယာက်ာၤးေလး ၆ ေယာက္ ညေနပိုင္းလဲေရာက္ေကာ ရႊာထဲသြားၿပီး ကာရာအိုေက သြားဟစ္ၾကတယ္။ မိန္းခေလး၄ ေယာက္ကိုလဲ ေခၚပါတယ္ သူတို႕က မလုိက္ေတာ့ဘူးဆိုၿပီး ေနခဲ့ေလရဲ႕။ ကၽြန္ေတာ္တို႕လဲ အၿပီအျပင္ဟစ္ေနတာေပါ့ဗ်ာ။ အားပါးတရ ဟစ္လုိ႕အၿပီး အဲ့အိမ္ကို ျပန္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေယာက်ာၤးေလးေတြ ုေနတဲ့ အခန္းမွာ မိန္းကေလး ၄ ေယာက္ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ပူးပူးကပ္ကပ္ေလး ထိုင္ေနၾကတာကိုေတြ႕လုိက္ရတယ္ သူတို႕မ်က္ႏွာကလဲ တခုခုကို ေတြ႕လုိက္ရလုိ႕ အရမ္းေၾကာက္ေနၾကတဲ့ ပံုစံေတ ၄ေယာက္လံုး ခႏၶာကုိယ္ေတြ တုန္ေနတာမ်ား နတ္၀င္သည္ေတြထက္ေတာင္ ပိုဆိုးေနေသးတယ္။ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ျပန္လာမွပဲ သူတို႕လဲ အားကိုးရွိသလိုမ်ိဳးျဖစ္သြားၾကတယ္ အဲ့ဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕လဲ ဘာျဖစ္တာလဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို ေျပာျပပါေလေရာ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ထြက္သြားၿပီး နဲနဲၾကာတဲ့အခ်ိန္ထိ သူတို႕ မိန္းခေလးေတြလဲ ဧည္႕ခန္းထဲမွာ ေလထိုင္ပစ္ေနတာေပါ့ အဲ့ခ်ိန္မွာ တစ္ေယာက္က သူတို႕ အခန္းကို ထသြားေတာ့ မိန္းကေလးေတြဆိုေတာ့ သိတယ္မလား တစ္ေယာက္သြားရင္ အကုန္လုိက္ၾကတယ္ေလ အဲ့ေတာ့ သူတို႕ အခန္းေရွ႕လဲ ေရာက္ေကာ သူတို႕ ခုတင္ေပၚမွာ လူတစ္ေယာက္ အိပ္ေနတာကို ေတြ႕လုိက္တယ္ အစက သူတို႕က ေယာက်ာၤးေလးေတြ ျပန္ေရာက္လာၿပီး သူတို႕ကို စေနတယ္မွတ္လို႕ ၀ိုင္းသမဖို႕ဆိုပဲ အဲ့လိုနဲ႕ေလးေယာက္သား ခုတင္နားလဲေရာက္သြားေကာ အဲ့ေတာ့မွ ေသခ်ာၾကည္႕လုိက္ေတာ့ အိပ္ေနတာက မိန္းခေလးတဲ့ ၿပီးေတာ့ မ်က္စိကလဲ ျပဴးေနတယ္ လည္ပင္းကလဲ ဆြဲႀကိဳးခ်ေသထားတဲ့ ပံုစံလုိမ်ိဳး ရွည္ထြက္ေနတာကို ေတြ႕လုိက္ရေတာ့ သူတို႕လဲ အရမ္းေၾကာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အခန္းထဲမွာ ၀င္ၿပီး ေလးေယာက္သား ကပ္ေနၾကတာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျပန္လာတဲ့ အထိပဲတဲ့။ ၿပီးေတာ့ ေကာင္မေလးေတြက ေျပာတယ္ ငါတို႕ ဒီေန႕ည နင္တို႕ အခန္းမွာ အိပ္မယ္ေနာ္ ဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကလဲ ကိုယ္ေတြက ေယာက်ာၤးေလးေတြပဲသိတယ္မလား ရပါတယ္ဟာ ငါတို႕ကေတာ႕နင္တို႕ကိုဘာမွမလုပ္ပါဘူး နင္တို႕ဖက္ကမစဘူးဆိုရင္ေပါ့ေလ ေျပာလုိ႕ေတာင္ ၀ိုင္း အရိုက္ခံလုိက္ရေသး (ႏံုတယ္ေနာ္ ကၽြန္ေတာ့္အတုိင္းပဲ :P ) အဲ့ဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕လဲ သူတို႕ အခန္းထဲသြား သူတို႕ အိပ္ယာေတြကို ၀ုိင္းသိမ္းၿပီးကၽြန္ေတာ္တို႕ အခန္းထဲကို ေျပာင္းတာေပါ့ ၿပီးေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္တို႕က သူတို႕ အခန္းထဲ သြားအိပ္မယ္ေပါ့ဗ်ာ။ ေနာက္ဆံုး အိပ္ယာသိမ္းေနတဲ့ခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕အဖြဲ႕ၾကားထဲကေန လူတစ္ေယာက္ျဖတ္သြားသလိုခံစားလုိက္ရတယ္ အဲ့ဒါနဲ႕ အကုန္လံုးက အဲ့လူကို ၀ိုင္းလဲၾကည္႕လုိက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အားလံုး တစ္သက္လံုး မေမ့ႏုိင္ေတာ့တဲ့ ျမင္ကြင္းကို ျမင္လုိက္ရသလုိပဲဗ်ာ ဘယ္လုိ ေျပာရမလဲေတာင္ မသိဘူးဗ်ာ။ သိသလိုေျပာျပၾကည္႕မယ္ ကို႕ဘာသာ ကိုျမင္ေအာင္ ပံုေဖာ္ၾကည္႕။ အဲ့လူမ်က္ႏွာႀကီးက ဖားျဖဳတ္ကို ေရေႏြးပူပူထဲ ႏွစ္ထားၿပီး ျပန္ဆယ္လုိက္သလုိပဲ မ်က္ႏွာက ပုပ္ၿပီး အေရေတြေတာင္ နဲနဲထြက္ေနတယ္ မ်က္လံုးကလဲ ျပဴးၿပီး အျပင္ကိုထြက္မတတ္ျဖစ္ေနတယ္။ လွ်ာႀကီးကလဲ အျပင္ကိုထြက္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕အားလံုးလဲ အဲ့မ်က္ႏွာႀကီးကိုၾကည္႕ၿပီး ၾကက္ေသ ေသေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အဖြဲ႕က သူရဲေကာင္းတစ္ေယာက္က သရဲဆိုၿပီး ထြက္ေျပးတာ အခန္း၀လဲ ေရာက္ေကာ အခန္း၀က မီးခလုတ္က သူ႕ဘာသာသူ အလုိလုိ ပိတ္လုိက္ ဖြင့္လိုက္ ပိတ္လိုက္ ဖြင့္လုိက္နဲ႕တဲ့ဗ်ာ အဲ့ေကာင္လဲ ခုနက ေၾကာက္ေနတာေကာ အခုလို အနီးကပ္ႀကီး ေနာက္တစ္ခု ထပ္ေတြ႕လိုက္ရတာေကာ ႏွစ္ခုေပါင္းၿပီး အဲ့နားမွာတင္ ေမ့လဲသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕လဲ အဲ့ေကာင္ ေမ့လဲသြားတာျမင္လုိက္ေတာ့မွပဲ သရဲေတြ ဘာေတြလဲ သတိမထားႏုိင္ေတာ့ဘူး အဲ့ေကာင္ကို ညတြင္းခ်င္းပဲ ေဆးရံုကို ပို႕လုိက္ရတယ္။ အဲ့တစ္ေယာက္လဲ ေဆးရံုက ဆင္းကတည္းက ဘုန္းႀကီး၀တ္သြားတာ အခုထိကို လူမထြက္ေတာ့ဘူး ၾကားတယ္။ အဲ့ေကာင္ ေဆးရံုတက္ေနရတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ အဲ့အိမ္အေၾကာင္းကို ရႊာထဲမွာ နဲနဲစံုစမ္းၾကည္႕ေတာ့မွ အဲ့အိမ္မွာ ဟိုတုန္းက လူႀကီးေတြ သေဘာမတူတဲ့ သမီးရည္းစားႏွစ္ေယာက္ အၿမဲခ်ိန္းေတြ႕ၾကတဲ့ေနရာတဲ့ တစ္ေန႕လဲၾကေကာ လူႀကီးေတြ မိသြားၿပီး သူတို႕ကိုအတင္းခြဲၾကတယ္ အဲ့ဒါနဲ႕ ေကာင္မေလးက စိတ္ညစ္ၿပီး အဲ့အိမ္မွာပဲ ကို႕ဘာသာကို ဆြဲႀကိဳးခ်ၿပီး သတ္ေသသြားတယ္ ေကာင္ေလးကလဲ အဆိပ္ေသာက္ၿပီး သတ္ေသသြားၾကတယ္။ အဲ့ေနာက္ပိုင္းက စၿပီး သရဲ အရမ္းေျခာက္လုိ႕ ဘယ္သူမွ မတည္းရဲၾကဘူး ကၽြန္ေတာ္တို႕ကိုေတာင္ အဲ့အိမ္မွာ တည္းလုိ႕ဆုိၿပီး အကုန္အံၾသေနၾကတာဆိုပဲ။

No comments:

Post a Comment

သင့္ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္ စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ေရွ႕ဆက္ေရးသားရန္ အားေဆးေလး တစ္ခြက္ပါပဲဗ်ာ

ေမွာ္၀င္ၿမိဳ႕ - အဖြဲ႔၀င္မ်ား