ကမၻာေအး ဂမုန္းပြင့္က လံုၿခံဳေရး၏ စားသံုးသူကို ရိုင္းျပမႈ

၆.၄.၂၀၁၃ ေန႔ ညပိုင္း ၈နာရီခန္႔က ကမၻာေအးေရွ႕က ဂမုန္းပြင့္ကို ေစ်း၀ယ္ထြက္လာခဲ့ပါတယ္..။

ႏွစ္သစ္ကူးအႀကိဳ အၿပိဳင္အဆိုင္ ေလ်ာ့ေရာင္းေနၾကေတာ့ စားသံုးသူမ်ားနဲ႔ စည္ကားလို႔ ေနပါတယ္..။

လူစုကြဲသြားလို႔ ကားပါကင္နားမွာ သြားထိုင္ေစာင့္ေနမိပါတယ္..။

ဂမုန္းပြင့္ ဆိုင္းဘုတ္အနားမွာပါ..။

ကားတစ္စီးက ေနာက္ကို မတရားဆုတ္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ထိုင္ေနတာနဲ႔ တိုက္မိမလိုျဖစ္သြားပါတယ္..။

ေနာက္ကို ဆုတ္ဖို႔အခ်က္ျပေနတာ ဂမုန္းပြင့္က တာ၀န္ခံလံုၿခံဳေရးမ်ားပါပဲ..။

သူတို႔ကို ေနာက္ကို မၾကည့္ဘဲ လုပ္ေနလို႔ ကၽြန္ေတာ္ကေျပာမိတာ..ဒီေနရာက ထိုင္စရာ ေနရာမဟုတ္ဘူး.. ကားပါကင္လို႔ ေလသံမာမာနဲ႔ ေျပာပါတယ္..။

ကၽြန္ေတာ့္္ဆီကိုလည္း လံုၿခံဳေရး ၃ ၄ ေယာက္ေလာက္ ၀ိုင္းလာပါတယ္..။

ေနာက္မွ လူရွိေနတာေတာ့ မင္းသိဖို႔ေကာင္းတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္က ေျပာေတာ့ သူက ထပ္မံေျပာဆိုပါတယ္..။

ဒီေနရာက ထိုင္စရာမဟုတ္ဘူး ဆိုၿပီး လမ္းေဘးက အုတ္ခံုကို လက္ညိဳးထိုးျပပါတယ္….။ အဲ့မွာ သြားထိုင္လို႔ ရတယ္ဟုလည္း ေျပာပါေသးသည္..။

က်န္တဲ့သူေတြကလည္း မင္းဘာျဖစ္ခ်င္လဲလို႔ ေျပာေနၾကပါတယ္..။

တိုင္ခ်င္ရာတိုင္  ဆိုတဲ့စကားကိုလည္း ထပ္မံၾကားရပါတယ္..။

မင္းတို႔က ေလသံမာလွခ်ည္လားကြ..လို႕ ကၽြန္ေတာ္ေျပာေတာ့ သူတိုထဲက တစ္ေယာက္က  ေတာင္းပန္ပါတယ္ဆိုတဲ့ စကားလံုးက ေအးခဲေနေသာ အုတ္ခဲတစ္လံုးလို….

ငါတို႔က ဒီ ဂမုန္းပြင့္ကို လာအားေပးတဲ့ Customer ေတြေလ..ဒီလို ေျပာစရာလား လို႔ ကၽြန္ေတာ္က ေျပာေတာ့.

ဘာျဖစ္ခ်င္လဲ.မေက်နပ္ရင္ တိုင္ခ်င္ရာတိုင္ Customer ေတြကို ဂရုမစိုက္ဘူး.. ကားပါကင္ကိုပဲ စိတ္၀င္စားတယ္ ဟု ေနာက္တစ္ဦးက ၀င္ေျပာပါသည္..။

ေျပာသည့္သူကို နာမည္ေမးေတာ့ ..ပုခံုးတြင္ ဘားတန္း ၂ တန္း ရွိသူက ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ ၀င္းသိန္း…၀င္းသိန္းဆိုရင္ အကုန္လံုးသိတယ္..ႀကိဳက္တဲ့ေနရာကို တိုင္ၾကားလို႔ ရတယ္လို႔ ခဏခဏ ေျပာပါသည္..။ အားလံုးကို ရွင္းႏိုင္တယ္…ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ ၀င္းသိန္းလို႔ ထပ္ေျပာေနရာ..ဘာရာထူးလဲဟု ေမးရာ ၀င္းသိန္း ဆိုသူက မေျဖေပးဘဲ ခုနက စကားကိုသာ တြင္တြင္ ေျပာေနပါေတာ့သည္။

ေသခ်ာေလ့လာၾကည့္မိခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ၀ိုင္းအံုထားပံုမွာ ရန္သူတစ္ေယာက္ကို စိစိညက္ညက္ေၾကေအာင္ အမဲဖ်က္ေတာ့မည့္ ပံုစံဟန္ပန္မ်ိဳးမ်ားႏွင့္ပါ…။ ကၽြန္ေတာ္သာ စိတ္လိုက္မန္ပါ တစ္ခ်က္ေလာက္ ထိုးမိရင္ ကၽြန္ေတာ့္ဆီ ၀င္လာမည့္ လက္သီးမ်ားက ၁၂ ေခ်ာင္းတိတိ ရွိေနတာပါ..။

ဘယ္သူ႔ကိုမွ ကၽြန္ေတာ္ မတိုင္ၾကားခဲ့ပါ…သို႔ေသာ္…

 

 

အဆိုပါ ျဖစ္စဥ္တြင္ ေအာက္လက္ငယ္သား မေကာင္းတာ ေခါင္းႀကီးပိုင္း မေကာင္းလို႔ ဆိုတာ လူတိုင္း သိႏိုင္ေလာက္ပါသည္..။

မိမိတို႔ကို အလုပ္ေပးထားတာ ဘယ္သူ…ထမင္းေကၽြးေနတာ ဘယ္သူဆိုတာလည္း သိသင့္တယ္လို႔ ထင္ပါသည္။

ေစ်းႏႈန္းခ်င္းတူေနေသာ ေလာကတြင္ ၀န္ေဆာင္မႈ အားျပဳၿပီး ဆြဲေဆာင္ရမည္ကို ၀န္ထမ္းအားလုံးကို သိထားသင့္တယ္ ထင္ပါသည္။

ယခုလို ျဖစ္စဥ္မ်ိဳးကေတာ့ မျဖစ္သင့္ဘူးဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါသည္။

ခံစားရသူက ကာယကံရွင္ ကိုယ္တုိင္ ျဖစ္ေနရာ..လူထက္ပဲ ကားက ပိုတန္ဖိုး ရွိေနရတာလား..ဟု ေတြးဆမိပါသည္။

လူ ဟု သတ္မွတ္ခံလိုပါလွ်င္ လူႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အသိ+တရား ကို ရွိထားသင့္ပါသည္။ ထိုသို႔ ေတြးမိေနခ်ိန္တြင္ ဂမုန္းပြင့္ဟု ေခၚဆိုထားေသာ ဆိုင္းဘုတ္ႀကီးကို လွမ္းၾကည့္မိရာ အလြန္ပင္ ရုပ္ဆိုးအက်ည္းတန္လြန္းသည္ဟု ျမင္လာပါသည္..။

ကၽြန္ေတာ္လည္း ေနာက္…ဘယ္ေတာ့မွ….ကမၻာေအး ဂမုန္းပြင့္ ကို မသြားေတာ့ပါ…။

ကၽြန္ေတာ္သြားမိ အျပစ္ရွိပါသည္။

နန္းညြန္႔ဦး

Email : nnophoto@gmail.com



Nann Nyunt Oo

1 comment:

သင့္ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္ စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ေရွ႕ဆက္ေရးသားရန္ အားေဆးေလး တစ္ခြက္ပါပဲဗ်ာ

ေမွာ္၀င္ၿမိဳ႕ - အဖြဲ႔၀င္မ်ား